با پیشرفت تکنولوژی، نقشه های کاغذی دیگر کنار گذاشته شده و نقشه های دیجیتالی به خاطر دقت زیاد و به روز رسانی جایگزین آنها شده اند. در این میان نقشه دیجیتالی گوگل (Google Maps) توانسته موفقیت خیلی بیشتری نسبت به رقبا به دست بیاورید.

در سرتاسر جهان بیش از یک و نیم میلیارد نفر روزانه در Google Maps جستجو می کنند تا در آن کسب و کارهای محلی مورد نظر خود را پیدا کنند؟

بیش از 50 درصد از جستجو هایی که در گوگل انجام می شود برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی انجام می شود. علاوه بر این، گوگل برای نمایش نتایج جستجو به کاربر موقعیت مکانی او را مد نظر قرار داده و اگر به عنوان مثال شما در بندر عباس باشید و عبارت «پمپ بنزین» را جستجو کنید، گوگل بر اساس موقعیت شما پمپ های بنزینی را روی نقشه نمایش می دهد که در نزدیکی شما هستند.

امّا تمام این آمار و ارقام برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار محلی چه معنایی دارد؟

این اعداد نشان می دهند که اگر شما محل کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت نکرده اید، بی شک مشتریان محلی زیادی را از دست می دهید!

گوگل مپس به خاطر رابط کاربری ساده خود، نقشه دقیق و قابلیت های گوناگونی که در هر بروزرسانی اضافه می کند موفق شده محبوب ترین نقشه دیجیتالی لقب بگیرد. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم که کسب و کار خود را در نقشه گوگل اضافه کرده و از مزایایی آن بهره ببرید.