نمایش محصولات ویژه در ووکامرس

مدیریت 16 نوامبر, 2018 0 دیدگاه

با توجه به گستردگی ووکامرس، می توان هر قابلیتی را در فروشگاه های راه اندازی شده با ووکامرس فراهم کرد! در این آموزش ووکامرس همراه شما هستیم تا قابلیتی جدید برای فروشگاه ووکامرس خود ایجاد کنید. بعضی از محصولات در فروشگاه دارای اهمیت و جایگاه متفاوتی نسبت به سایر محصولات می باشند! و شما می خواهید که این محصولات در کانون توجه مراجعه کنندگان فروشگاه قرار گیرد.
حال برای نمایش محصولات ویژه در ووکامرس می توانید از راه کار بسیار ساده ای استفاده کنید. برای این منظور از شما دوستان دعوت می کنم با ادامه این آموزش همراه شوید.

حتما در برخی از فروشگاه های ووکامرس، بخشی را با عنوان محصولات ویژه دیده اید! اگر شما هم می خواهید این قابلیت را در فروشگاه خود ایجاد نمایید می توانید از افزونه woocommerce featured products استفاده نمایید. افزونه woocommerce featured products یکی از افزونه ها و روش های نمایش محصولات ویژه در ووکامرس می باشد. کاربران وردپرسی تا به امروز بیش از ۸۰۰ بار از این افزونه استفاده کرده اند!!

1.روش کار

در ابتدا این افزونه را دانلود کنید. پس از نصب و فعالسازی آن نوبت به انجام تنظیمات افزونه برای نمایش محصولات ویژه در ووکامرس می رسد. برای نمایش محصولات ویژه در ووکامرس از پنل مدیریتی فروشگاه گزینه نمایش و ابزارک ها را انتخاب نمایید. سپس در صفحه ابزارک ها، به دنبال ابزارک D4J Featured Products بگردید. در نهایت محل مناسبی برای نمایش محصولات ویژه فروشگاه انتخاب نمایید.

2.توضیحاتی درباره افزونه

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با نام Woocommerce Custom Checkout Field Editor در مخزن وردپرس ثبت شده و تا به امروز موفق شده است تا بیش از ۱۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۲٫۳ را ازآن خود نماید.

  • پس از نصب و فعال کردن افزونه مطابق تصویر زیر منویی در بخش پیشخوان سایت وردپرسی شما با نام checkout fields attributes افزوده خواهد شد، برای شروع به زیر منوی setting رفته و نام مورد نظر برای بخش فیلدهای دلخواه در برگه تسویه حساب را وارد کنید.

3.افزونه Woocommerce Quick View lite

افزونه Woocommerce Quick View lite ، افزونه ای موجود در مخزن وردپرس است و می توانید از آنجا دانلود کنید . این افزونه بیش از ۲۰۰ نصب فعال داشته و در هفته ی اخیر جدیدترین نسخه ی آن ارائه شده است .

پس از اینکه در بخش افزونه های پنل وردپرس ، افزونه مورد نظر را نصب و فعال کردید .

سپس به صفحه ی تنظیمات افزونه وارد شوید .

این صفحه دارای دو تب Setting و Premium است . در این آموزش چون به بررسی نسخه ی رایگان این افزونه می پردازیم ، پس فقط تنظیمات تب Setting را بررسی می کنیم .